У всіх сферах ринку йде жорстка конкурентна боротьба. Щоб перемогти в ній, треба добре запам'ятатися споживачеві, викликати у нього позитивні емоції, «вписатися» в підсвідомість і асоціюватися з чимось корисним і приємним. Саме таке завдання стоїть перед маркетологами. Оффлайн маркетинг - це вічний двигун торгівлі, відомий з незапам'ятних часів. А з розвитком інтернету його доповнив онлайн маркетинг.
Одним з топ-інструментів «ефективного запам'ятовування» є футболки, кофти, чашки, брендовані пакети, блокноти, ручки і багато інших способів. Вони перетворюють фірмовий знак на відомий бренд, який відразу впадає у вічі : на полиці в супермаркеті, на вулиці серед вивісок, в списку компаній, що запрошують відправитися в подорож, отримати кредитну карту або замовити піцу.
Бренд - це деякий цілісний стійкий образ, що сформувався на ринку і закріпився у свідомості оточення. Брендинг допомагає:
Бренд - це маркетингова концепція, що дозволяє не лише збудувати хороші стосунки з клієнтами, але і підтримувати, зміцнювати і розширювати зв'язки з партнерами. У ділових зв'язках не останню роль грає брендована продукція, що дозволяє одним пострілом убити відразу двох зайців: впливати на клієнтів і партнерів.
Створення і просування бренду складається з безлічі елементів : якісної аналітики, продуманої стратегії, розумного творчого підходу, хорошої рекламної кампанії. Усе це необхідно кожному бізнесу. Він повинен заявити про себе і пообіцяти щось потрібне і бажане: банки переконують в надійному захисті накопичень, косметика обіцяє молодість і красу, кока-кола створює свято, повітряні кулі повертають в дитинство.
Необхідно мати чітке уявлення про те, як просувати свій бренд на ринку. У нім мають бути закладені:
Величезну роль в досягненні мети грають візуальні елементи, в які входить назва, логотип, слоган, фірмовий бренд-персонаж (згадайте миле ведмежа Барні, супергероя містера Мускула, кролика-енерджайзера Duracell) і інфлюєнсер. Причому, наприклад, брендованы пакети майка перетворюють кожного перехожого на вашого ынфлюэнсера.
Кожен бізнес сьогодні розвивається завдяки вибудовуванню стосунків між виробником/продавцем і покупцем. Ці стосунки переростають у вірну дружбу і стають локомотивом продажів. Чашка ранкової кави з добре знайомої банки або з улюбленої кав'ярні на розі - це не просто кава, а відношення до бренду, до якості напою, до торгової мережі, до реклами, до продавця, що простягає гарячу чашку. Постійний клієнт мережі кав'ярень і привітно усміхнений продавець по-справжньому близькі - адже саме з подання бариста щодня розпочинаються п'ять хвилин задоволення.
Маркетингова стратегія - це дорожня карта проекту, яка візуалізує процес розвитку, ключові віхи, послідовні етапи і досягнення цілей. Дуже важливо виробити таку стратегію, яка продаватиме продукт, розвиватиме бізнес, збільшуватиме прибуток, зберігатиме і зміцнюватиме положення на ринку. Історія знає немало хрестоматійних прикладів, що заслуговують на увагу. Давайте надихатися!
Стратегія Coca - Cola - яскравий приклад, з якого розпочинається будь-який буквар маркетолога. Популярність і всесвітню славу бренду звичайного газованого напою приніс не сам продукт, а добре продумана стратегія. Вона складається з наступних елементів:
У прекрасно побудованій стратегії цього успішного бренду є усе необхідне:
У цього бренду абсолютно інша стратегія. Вона також повчальна і може служити в якості хорошого прикладу, який можна адаптувати «під себе»:
У 1970 році наклали табу на рекламу тютюнової продукції в США, а пізніше її заборонили і у багатьох інших країнах світу. Проте це не завдало серйозного збитку Philip Morris і не позначилося на продажах Marlboro. І все завдяки успішній стратегії:
Маркетингова стратегія - це глобальний план розвитку бренду і просування продукту. Вона включає дослідження ринку, аналіз конкурентів, збір аналітики, визначення цільової аудиторії, складання портрета потенційного споживача, вибір каналів для реклами і створення рекламних кампаній.
Реклама - один з інструментів маркетингу, який доносить інформацію до споживача, розповідає про переваги продукту, нагадує про нього, стимулює інтерес до товарів і продажі.
Існують також інші робочі види просування в маркетингу. До них відносять:
Брендовані пакети тип "майка"
Сфера реклами ділиться на дві великі категорії:
Інтернет-реклама, що розміщується в Мережі. Існує безліч видів online advertising і каналів для її розміщення:
Усі види реклами на носіях поза інтернет-простором:
Обидва види реклами не є ні ідеальними, ні універсальними. Онлайн і офлайн просування успішно доповнює один одного, а не конкурує між собою.
Дозволяє комунікувати з користувачами інтернету, але при цьому з диджитал-маркетинга випадає сегмент споживачів, які не користуються месенджерами, не спілкуються в соцмережах і не подорожують по сайтах. Причому нав'язлива реклама часто дратує користувачів і дає зворотний ефект. А ось розумний маркетинг дозволяє таргетувати оголошення (демонструвати їх зацікавленим в продукті або послузі потенційним клієнтам), експериментувати з різними форматами, швидко перебудовувати кампанію, якщо вона виявилася невдалою, вести статистику і аналізувати ефект, тим самим скорочуючи витрати за рахунок відмови від нерезультативних варіантів.
Порада: використовуйте ефективні канали і інструменти, а не докучливі спливаючі вікна з тим, що лякає «Ви вже йдете? Почекайте»! Замість них включайте у свою кампанію, наприклад, рекламну інтеграцію в контент. Це нативні піар-вставки у форматі і стилі самого блогера, коли він, скажімо, розповідає у своєму новому випуску на YouTube, як він розв'язав свою стару проблему. Нібито його кіт раніше не хотів їсти котячі консерви, а тягав господарські бутерброди. Поки блогер не почав купувати «Муркіни смаколики».
Охоплює ширшу аудиторію. Білборди уздовж дороги привертають увагу водіїв і пасажирів. Виносні щити у магазинів зазивають перехожих перекусити або купити нові кросівки. Монументальні інженерні конструкції, що світяться, переконують городян в тому, що треба стати клієнтом «найнадійнішого банку XXI століття». Ролики по ТБ інформують, що в «Мусе тепер на 20% більше прального порошку». А поліетиленові пакети примушують споживача стати постійним клієнтом певного супермаркету або назавжди запам'ятати назву кращої у світі стоматології.
Порада: тільки в оффлайні можна влаштувати виставку або дегустацію, роздати міні-презенти або флаєри. А ось весільні торти, ексклюзивні прикраси, агентство по створенню сайтів або бюро перекладів з китайського на хінді краще рекламувати в діджитал-форматі.
При просуванні офлайн магазину інтернет-реклама виявляється неефективною або взагалі не працює. Ніхто не поїде в інший кінець міста за чашкою кави, гарячими пельменями, курячими стегенцями або булками. Такі товари купують мимохідь в найближчій торговій точці: в улюбленому кіоску, в знайомому супермаркеті, у фірмовому магазинчику «Свіжа ряба» або «Бабусин пряник».
Будь-який бізнес, орієнтований на «повз клієнта, що йде по вулиці», треба рекламувати в оффлайн форматі. Окрім вже названих вище торгових точок до нього відносяться магазини «все для будинку», «побутова хімія», «кулінарія», «все по 1 гривні», «сад і город». Аптекам, оптикам, перукарням, ремонтам мобільних телефонів теж краще залучати свого клієнта «живцем» безпосередньо на вулиці. Те ж саме торкається дитячих розвиваючих дитячих центрів, приватних садків, невеликих тренажерних залів.
Якщо ваші потенційні клієнти - це жителі мікрорайону або співробітники найближчих офісів і ділових центрів, то безглуздо виловлювати їх в інтернеті. Основним рекламним каналом повинен стати оффлайн. Можна використати банера, виносні щити, листівки, друк на пакетах, візитки. Додатково можна збільшити охоплення аудиторії за допомогою реклами в групах типу «наш райончик», які останнім часом активно розмножуються у Фейсбук і Телеграм.
Оффлайн просування - зовсім не стародавній артефакт, воно не припало пилом віків і анітрохи не застаріло. У цього форматі незліченна безліч інструментів і величезні перспективи. А якщо підійти до питання креативно і проявити трохи фантазії, то можна швидко добитися бажаного буму продажів. Хочете дізнатися, як ефективно просувати свій бренд? Тоді поїхали!
Порада: тримайте у вузді креатив свого арт-директора і менеджера по рекламі, щоб вас не оштрафували. У Україні заборонена «реклама нижче пояса». Депутати наклали табу на сексизм і гендерну дискримінацію, вніся зміни № 1750 - IX у закон «Про рекламу». Правда, розпливчаті формулювання не дають чітких пояснень з приводу критеріїв дискримінації. Але за слогани «Сосну в подарунок», «Зі мною твердне» ряд підприємців і фірм в Дніпрі, Харкові і Львові вже сплатили чималі штрафи. Не використовуйте в рекламі бетону напівоголену сексуальну Феміну, а в рекламі телевізорів - мачо, що пригнічено заглядає собі в штани, констатуючого: «Розмір має значення».
Брендовані пакети тип банан
Будь-який успішний бізнес використовує брендовану упаковку. У торговій мережі «Рукавичка» вам обов'язково запропонують на касі пакети майка з логотипом. У McDonald's наллють каву в скляночку з буквою «М». У ZARA складуть покупки у фірмовий шопер. У Apple привітно протягнутий айфон в кульку з яблуком. З METRO доставлять продукти у брендованому пакеті. Чому це так важливо?
Одна з головних цілей маркетингової стратегії - запам'ятатися споживачеві і почастіше нагадувати про бренд. Тому будь-яка компанія не втратить можливості зайвий раз показатися на публіці. Илон Маск на презентації Model Y з'явився в чорно-червоних кросівках Nike з логотипом Tesla. Літаки авіакомпаній розтинають повітряні простори в лівреях Star Wars і Cable & Wireless. Боліди Формулы- 1 виблискують логотипами Red Bull і Shell. Лакшері-бренд Bottega Veneta розмістив поздоровлення З Новим роком на Великій Китайській стіні. Red Bull Stratos назавжди увійшов до історії як стрибок людини з космосу.
Усі ці масштабні і шалено дорогі рекламні кампанії влаштовувалися заради того, щоб притягнути увагу до бренду, підвищити впізнанність продукту, збільшити лояльність покупця. Воно і зрозуміло - у багатих великі амбіції. Проте вирішити ті ж завдання можна і без рекламного бюджету NASA, Tesla або Red Bull.
Треба просто замовити пакети з логотипом, щоб постійно бути на видноті. Такий метод просування бренду доступний усім: гіпермаркетам, аптечним мережам, виробникам молочної продукції, службам доставки їжі, фірмам по ремонту побутової техніки.
Пакет банан з вашим логотипом:
Людям властива сприйнятливість до навіювання, несвідоме бажання наслідувати і бути не гірше інших. Цим уміло користуються маркетологи (згадаємо того ж ковбоя Мальборо). Тому милий карапуз, що уплітає в ролику йогурт, викликає бажання купити цей молочний продукт своїй дитині, а перехожий, що йде назустріч з пакетом «Супер-Муся», переконує в тому, що цей бренд гідний уваги.
В Україні використовується декілька видів брендованої упаковки:
Класичний варіант «тари» для продуктів, який використовують супермаркети Києва, Дніпра, Запоріжжя, Івано-Франківська і будь-якого іншого міста. Раніше виготовлялися переважно з ПНТ середньої товщини. А зі вступом в силу нового закону МПАК налагодив виробництво біорозкладаних пакетів і пакетів майка з поліетилену завтовшки 50 мкм і більше, дозволених в Україні. Це міцний, зручний і місткий шопер, який зручно використати в торговій мережі, на овочевому ринку, для доставки продуктів додому, для поштової служби. Ми випускаємо брендований пакет майка з малюнком з білого, кольорового і прозорого поліетилену, наносимо логотип або слоган.
Має посилену прорубну ручку і донну складку, яка збільшує місткість. Ви можете замовити у нас біорозкладні пакети банан і звичайні з плівки завтовшки 50-120 мкм, дозволені законом України. Банан - хороша іміджева упаковка, яку часто замовляють для проведення рекламних акцій, презентацій, упаковки подарунків. Якщо клієнти йдуть від вас не з порожніми руками, то обов'язково надайте їм тару. Ваш магазин взуття, банк, ремонт мобілок справить хороше враження, якщо ви дбайливо покладете в кульок взуттєвий крем і щітку, рекламні буклети або телефон. А перехожі на вулиці обов'язково помітять вашого клієнта і з великою вірогідністю теж заглянуть до вас.
Знайома усім петля, яку часто «заношують до дір». Ви можете замовити поліетиленовий пакет петля від 50 мікрон і більше, щоб бути в тренді і не порушувати закони України. Основна відмінність і перевага петлі - її міцність, зручність, вологостійкість (величезна перевага перед розмокаючими паперовими кульками, з яких можуть випасти продукти). З такими кульками ходять на роботу, на навчання, на тренування, в них кладуть ланч-бокс з обідом, документи для походу по інстанціях, подарунки до свята. Київ, Одеса, Львів, Дніпро і інші міста України можуть замовити виготовлення пакетів з логотипом будь-якого розміру з білого, кольорового, прозорого поліетилену.
Брендовані пакети тип петля
Перед Новим роком прийнято прикрашати офіси, банки і магазини гірляндами і мішурою, до 8 березня - арками з повітряних куль, метеликами і кольорами, до дня вишиванки - орнаментом і національною символікою, до дня Незалежності України - прапорами і гербами. Загальними зусиллями створюється відчуття свята.
Святковий маркетинг розташовує до спонтанних покупок і встановлює тісний емоційний зв'язок бренду із споживачами. Він інтегрує бренд в загальний інформаційний і соціальний контент, підвищує ефективність комунікації.
Святковий маркетинг дозволяє притягнути увагу до бренду, отримати нових клієнтів, стимулювати інтерес до продукту компанії, сформувати лояльність, збільшити продажі і сформувати ком'юніті потенційних клієнтів, що розділяють з брендом загальні цінності.
Маркетологи, що прекрасно знають свою справу, підрахували, що до свят вигідно міняти упаковку. Наприклад, кролик Квікі перед Різдвом причепурюється на пачках Nesquik в яскравий ковпак, на пляшках Coca - Cola перед Новим роком з'являється добродушний Санта, на коробках Kinder Chocolate зростають замети і посміхається сніговик. Такой маркетинговий хід стимулює продажі і збільшує популярність бренду.
Підготуйтеся заздалегідь і обов'язково замовте виготовлення пакетів з логотипом оптом з доставкою по всій Україні. Для малюнка можна використати будь-який святковий інфопривід: 1 вересня, Різдво, Новий рік, 8 березня, Пасха, День матері, День міста, день шоколаду, ювілей компанії. Використайте кульки для упаковки подарунків клієнтам і партнерам або запропонуйте святкові пакети своїм покупцям в супермаркеті. Практика показує, що люди з великим задоволенням упаковують покупки в тематичні кульки.
До національних свят, таким як День захисника України, День Незалежності, День вишиванки, можна використати популярну в Києві, Харкові, Дніпрі, Миколаєві, Одесі, Львові і Запоріжжі патріотичну тематику. У нас красива національна українська символіка і усвідомлений патріотизм. Популяризація національних символів і внесення внеску у розвиток української культури - хороший почин, якому треба приділяти увагу.
МПАК - це виробництво поліетиленових і біорозкладних пакетів, брендованої упаковки, рулонної плівки в Україні (Київ, Дніпро). Наш завод є виробництвом повного циклу: ми переробляємо сировину, виготовляємо плівку, наносимо малюнок, штампуємо пакети.
Чекаємо ваших дзвінків і замовлень! МПАК - надійний діловий партнер і опора у бізнесі.