Як створити і просувати бренд. Види просування і ефективні стратегії.

       У всіх сферах ринку йде жорстка конкурентна боротьба. Щоб перемогти в ній, треба добре запам'ятатися споживачеві, викликати у нього позитивні емоції, «вписатися» в підсвідомість і асоціюватися з чимось корисним і приємним. Саме таке завдання стоїть перед маркетологами. Оффлайн маркетинг - це вічний двигун торгівлі, відомий з незапам'ятних часів. А з розвитком інтернету його доповнив онлайн маркетинг.

       Одним з топ-інструментів «ефективного запам'ятовування» є футболки, кофти, чашки, брендовані пакети, блокноти, ручки і багато інших способів. Вони перетворюють фірмовий знак на відомий бренд, який відразу впадає у вічі : на полиці в супермаркеті, на вулиці серед вивісок, в списку компаній, що запрошують відправитися в подорож, отримати кредитну карту або замовити піцу.

Бренд - це деякий цілісний стійкий образ, що сформувався на ринку і закріпився у свідомості оточення. Брендинг допомагає:

  1. Виділитися з натовпу конкурентів, розповісти про відмінності і сильні сторони продукту, переконати споживача в перевагах.
  2. Багаторазово збільшити впізнанність.
  3. Викликати довіру і сформувати лояльність.
  4. Створити платформу для масштабування і подальшого розширення бізнесу (хороший солдат повинен прагнути до того, щоб надалі стати генералом).
  5. Притягнути увагу партнерів, представників, дилерів.
  6. Підвищити цінність бізнесу в цілому (дуже важливий пункт, що допомагає, наприклад, в поширенні франшизи).

    

Бренд - це маркетингова концепція, що дозволяє не лише збудувати хороші стосунки з клієнтами, але і підтримувати, зміцнювати і розширювати зв'язки з партнерами. У ділових зв'язках не останню роль грає брендована продукція, що дозволяє одним пострілом убити відразу двох зайців: впливати на клієнтів і партнерів.

       Створення і просування бренду складається з безлічі елементів : якісної аналітики, продуманої стратегії, розумного творчого підходу, хорошої рекламної кампанії. Усе це необхідно кожному бізнесу. Він повинен заявити про себе і пообіцяти щось потрібне і бажане: банки переконують в надійному захисті накопичень, косметика обіцяє молодість і красу, кока-кола створює свято, повітряні кулі повертають в дитинство.

 

       Необхідно мати чітке уявлення про те, як просувати свій бренд на ринку. У нім мають бути закладені:

  1. Важливі і значимі цінності, філософія, концепція.
  2. Історія, сторителлинг, який захоплює і інтригує.
  3. Голос бренду: стиль комунікації, який може бути зухвалим, серйозним, веселим, але обов'язково має бути індивідуальним і характерним.
  4. Диференціація, що демонструє відмінність від конкурентів (доказ того, що ваш товар «не із загальної бочки»).

 

Величезну роль в досягненні мети грають візуальні елементи, в які входить назва, логотип, слоган, фірмовий бренд-персонаж (згадайте миле ведмежа Барні, супергероя містера Мускула, кролика-енерджайзера Duracell) і інфлюєнсер. Причому, наприклад, брендованы пакети майка перетворюють кожного перехожого на вашого ынфлюэнсера.

 

Вдала маркетингова стратегія бренду - яка вона?

       Кожен бізнес сьогодні розвивається завдяки вибудовуванню стосунків між виробником/продавцем і покупцем. Ці стосунки переростають у вірну дружбу і стають локомотивом продажів. Чашка ранкової кави з добре знайомої банки або з улюбленої кав'ярні на розі - це не просто кава, а відношення до бренду, до якості напою, до торгової мережі, до реклами, до продавця, що простягає гарячу чашку. Постійний клієнт мережі кав'ярень і привітно усміхнений продавець по-справжньому близькі - адже саме з подання бариста щодня розпочинаються п'ять хвилин задоволення.

       Маркетингова стратегія - це дорожня карта проекту, яка візуалізує процес розвитку, ключові віхи, послідовні етапи і досягнення цілей. Дуже важливо виробити таку стратегію, яка продаватиме продукт, розвиватиме бізнес, збільшуватиме прибуток, зберігатиме і зміцнюватиме положення на ринку. Історія знає немало хрестоматійних прикладів, що заслуговують на увагу. Давайте надихатися!

 

Coca - Cola

       Стратегія Coca - Cola - яскравий приклад, з якого розпочинається будь-який буквар маркетолога. Популярність і всесвітню славу бренду звичайного газованого напою приніс не сам продукт, а добре продумана стратегія. Вона складається з наступних елементів:

  1. «Наша місія - міняти світ до кращого. Для цього ми робимо напої, що містять менше цукру і калорій», - так заявляє про себе компанія.
  2. Coca - Cola дарує справжній смак свята. Тут на першому плані виступає святковий маркетинг - караван новорічних вантажівок, подорожуючих по всьому світу. А це означає, що будуть Діди Морози, поздоровлення і подарунки, тобто усі необхідні атрибути святкової атмосфери, очікування дива і дитячий захват.
  3. Промо-акції. «Отримуй і даруй подарунки з Coca - Cola» - девіз будь-якої рекламної кампанії, під час якої люди по всьому світу збирають кришечки і міняють їх на гарантовані призи: снігові кулі, брелоки, шарфи, путівки на ЧС по футболу та ін.
  4. Логотип кока-кола на пакетах, пляжних парасольках, наметах, худі і футболках. Напевно у вас вдома теж знайдеться кепка, сумка-бананка, магнітик на холодильник або пакет з логотипом бренду.
  5. Співпраця з іншими компаніями і електронна комерція. McDonald's - далеко не єдиний приклад вдалої колаборації. Кока-колу можна замовити в DoorDash (доставка їжі, частка ринку якої в США складає 56%) або через додаток Gopuff («телепортація» їжі за 30 хвилин). А для тих, кому лінь набирати замовлення на клавіатурі створили сервіс голосових покупок Amazon Alexa Echo. Напевно ви вже здогадалися, що в прайсі також є Coca - Cola.

 

Nike

У прекрасно побудованій стратегії цього успішного бренду є усе необхідне:

  1. Історія з американською мрією про те, як продавець взуття з капіталом $50 розпочав свій бізнес з перепродажу дешевих японських кросовок. А в результаті потрапив в список Форбс із станом більше $30 млрд.
  2. Імениті амбассадори, включаючи Майкла Джордана, Серену Уільямс, Неймара, Кендріка Ламара Дакворта.
  3. Відомий логотип, який красується на пакетах з петлевою ручкою, футболках, фасадах торгових центрів, шпалерах для робочого столу. А нещодавно він став арт-трендом манікюрної моди, що підірвав инстаграмний інтернет.
  4. Безліч колаборацій, включаючи Луї Вітон, аніме Наруто, Крампуса і «Гринча, який вкрав Різдво».
  5. Власний магазин в метавселенною, де можна буде придбати NFT і замовити фізичну копію сникерів.
  6. Крутий продукт. Ах, так, ми трохи не забули згадати, що Найк дійсно робить дуже якісні кросівки. Але ви напевно вже зрозуміли, що не це найголовніше.

 

Mr. Proper (Procter & Gamble)

У цього бренду абсолютно інша стратегія. Вона також повчальна і може служити в якості хорошого прикладу, який можна адаптувати «під себе»:

  1. Бренд використав яскравий персонаж, що вигідно виділив продукцію серед безликих «засобів для прибирання».
  2. Ефектний бренд-персонаж асоціюється у споживача з джином, який з'являється з пляшки і виконує бажання.
  3. Позитивний герой комунікує, веде діалог із споживачем, передає філософію бренду і підвищує його впізнанність.
  4. Містер Пропер формує довіру і збільшує лояльність. Він прекрасно демонструє користь продукту, який обіцяє полегшити життя хазяйкам.
  5. Всесильний супергерой виражає філософію компанії: формує сімейні цінності (чистий і затишний будинок), піклується про екологію і майбутнє нашої планети (не містить хлор і аміак, можна не змивати і тим самим економити воду).

 

Marlboro

У 1970 році наклали табу на рекламу тютюнової продукції в США, а пізніше її заборонили і у багатьох інших країнах світу. Проте це не завдало серйозного збитку Philip Morris і не позначилося на продажах Marlboro. І все завдяки успішній стратегії:

  1. Бренд свого часу вибрав безпрограшний варіант і зробив ставку на лайфстайл-маркетинг. Його можна сміливо назвати зброєю масового ураження. Ця концепція продає не сам продукт, а спосіб життя: що носити, на чому їздити, як відпочивати, що палити. Споживач хоче бути схожим на мужнього Marlboro Cowboy. Тому із задоволенням наслідує ідола: палить «Мальборо», вибирає такий же стиль одягу, копіює позу і жести.
  2. Величезний вклад в популяризацію торгової марки внесла візуальна реклама. Бігборди на вулицях міст, ролики по ТБ і дуже модні в СРСР і пострадянському просторі пакети банан с логотипом, такі, що перетворили перехожих на ходячу рекламу.
  3. Незважаючи на заборону прямої реклами, Marlboro успішно просувається іншими методами. Бренд з 1972 року спонсорує Формулу- 1. BRM, Williams, McLaren, Scuderia Ferrari - тютюнова компанія виграла, ставши головним спонсором в історії Формули- 1.

 

Зв'язок реклами з маркетингом

       Маркетингова стратегія - це глобальний план розвитку бренду і просування продукту. Вона включає дослідження ринку, аналіз конкурентів, збір аналітики, визначення цільової аудиторії, складання портрета потенційного споживача, вибір каналів для реклами і створення рекламних кампаній.

       Реклама - один з інструментів маркетингу, який доносить інформацію до споживача, розповідає про переваги продукту, нагадує про нього, стимулює інтерес до товарів і продажі.

Існують також інші робочі види просування в маркетингу. До них відносять:

  • стимулювання продажів;
  • піар і пропаганду: роботу з громадською думкою, що дозволяє, наприклад, переконати, що яйця рятують від інсульту, а пиво знижує ризик розвитку старечої деменції;
  • прямі продажі через всюдисущих дистриб'юторів.

 

Брендовані пакети тип "майка" 

Брендовані пакети майка


Що таке оффлайн і онлайн реклама

Сфера реклами ділиться на дві великі категорії:

1. Онлайн-реклама

Інтернет-реклама, що розміщується в Мережі. Існує безліч видів online advertising і каналів для її розміщення:

  • контекстна - оголошення в пошукових системах (Ads Google і Яндекс Директ);
  • нативна - ненав'язлива і максимально природна, яка підноситься як корисний контент;
  • банерна - візуально помітні блоки (використовуються як в інтернеті, так і в друкованих ЗМІ);
  • мобільна - транслюється в смартфонах, наприклад, демонструється в іграх і додатках;
  • у соціальних мережах - поширюється через соцсети і мессенджеры;
  • email-реклама - служить для розсилок по електронній пошті;
  • відеореклама - ролики на сайтах і видеохостингах (а також на телебаченні);
  • спливаюча - push-повідомлення, pop-up (вікна);
  • текстова - розміщується через біржі посилань в статтях і постах.

2. Оффлайн-реклама

Усі види реклами на носіях поза інтернет-простором:

  • зовнішня - плакати, банери, бігборди, розтяжки, сітілайти, світлові короби і інші носії на вулицях, уздовж доріг, на будівлях;
  • у друкованих ЗМІ - розміщується в пресі (у журналах і газетах);
  • телевізійна - транслюється під час рекламних пауз в передачах, кінофільмах, в репортажах із спортивних заходів;
  • на радіо - аудіоролики, які крутять на радіостанціях;
  • «ходяча» - до неї відносяться пакети майка з логотипом, з якими йде з супермаркетів приблизно 50% покупців, і «жива» реклама (людина-гамбургер або людина-книга);
  • у транспорті - рядок, що біжить, плакати, оголошення в салонах автобусів, маршрутних таксі, в потягах;
  • у поштових скриньках - листівки і газети, які розносять по під'їздах;
  • роздача листівок - один з видів діяльності вуличних промоутерів;
  • по телефону - дзвінки і розсилки Смс-повідомлень.

 

Плюси і мінуси онлайн і офлайн реклами

Обидва види реклами не є ні ідеальними, ні універсальними. Онлайн і офлайн просування успішно доповнює один одного, а не конкурує між собою.

1. Онлайн просування

       Дозволяє комунікувати з користувачами інтернету, але при цьому з диджитал-маркетинга випадає сегмент споживачів, які не користуються месенджерами, не спілкуються в соцмережах і не подорожують по сайтах. Причому нав'язлива реклама часто дратує користувачів і дає зворотний ефект. А ось розумний маркетинг дозволяє таргетувати оголошення (демонструвати їх зацікавленим в продукті або послузі потенційним клієнтам), експериментувати з різними форматами, швидко перебудовувати кампанію, якщо вона виявилася невдалою, вести статистику і аналізувати ефект, тим самим скорочуючи витрати за рахунок відмови від нерезультативних варіантів.

       Порада: використовуйте ефективні канали і інструменти, а не докучливі спливаючі вікна з тим, що лякає «Ви вже йдете? Почекайте»! Замість них включайте у свою кампанію, наприклад, рекламну інтеграцію в контент. Це нативні піар-вставки у форматі і стилі самого блогера, коли він, скажімо, розповідає у своєму новому випуску на YouTube, як він розв'язав свою стару проблему. Нібито його кіт раніше не хотів їсти котячі консерви, а тягав господарські бутерброди. Поки блогер не почав купувати «Муркіни смаколики».


2. Офлайн просування

       Охоплює ширшу аудиторію. Білборди уздовж дороги привертають увагу водіїв і пасажирів. Виносні щити у магазинів зазивають перехожих перекусити або купити нові кросівки. Монументальні інженерні конструкції, що світяться, переконують городян в тому, що треба стати клієнтом «найнадійнішого банку XXI століття». Ролики по ТБ інформують, що в «Мусе тепер на 20% більше прального порошку». А поліетиленові пакети примушують споживача стати постійним клієнтом певного супермаркету або назавжди запам'ятати назву кращої у світі стоматології.

       Порада: тільки в оффлайні можна влаштувати виставку або дегустацію, роздати міні-презенти або флаєри. А ось весільні торти, ексклюзивні прикраси, агентство по створенню сайтів або бюро перекладів з китайського на хінді краще рекламувати в діджитал-форматі.

 

Типи просування брендованих пакетів


Як просувати бренд офлайн?

        При просуванні офлайн магазину інтернет-реклама виявляється неефективною або взагалі не працює. Ніхто не поїде в інший кінець міста за чашкою кави, гарячими пельменями, курячими стегенцями або булками. Такі товари купують мимохідь в найближчій торговій точці: в улюбленому кіоску, в знайомому супермаркеті, у фірмовому магазинчику «Свіжа ряба» або «Бабусин пряник».

       Будь-який бізнес, орієнтований на «повз клієнта, що йде по вулиці», треба рекламувати в оффлайн форматі. Окрім вже названих вище торгових точок до нього відносяться магазини «все для будинку», «побутова хімія», «кулінарія», «все по 1 гривні», «сад і город». Аптекам, оптикам, перукарням, ремонтам мобільних телефонів теж краще залучати свого клієнта «живцем» безпосередньо на вулиці. Те ж саме торкається дитячих розвиваючих дитячих центрів, приватних садків, невеликих тренажерних залів.

       Якщо ваші потенційні клієнти - це жителі мікрорайону або співробітники найближчих офісів і ділових центрів, то безглуздо виловлювати їх в інтернеті. Основним рекламним каналом повинен стати оффлайн. Можна використати банера, виносні щити, листівки, друк на пакетах, візитки. Додатково можна збільшити охоплення аудиторії за допомогою реклами в групах типу «наш райончик», які останнім часом активно розмножуються у Фейсбук і Телеграм.

 

Самі практичні способи оффлайн просування

       Оффлайн просування - зовсім не стародавній артефакт, воно не припало пилом віків і анітрохи не застаріло. У цього форматі незліченна безліч інструментів і величезні перспективи. А якщо підійти до питання креативно і проявити трохи фантазії, то можна швидко добитися бажаного буму продажів. Хочете дізнатися, як ефективно просувати свій бренд? Тоді поїхали!

 

  1. Роздача листівок. Щоб ваш флаєр не відправили до урни, нанесіть на одну сторону листка рекламу, а на іншу - корисну інформацію. Наприклад, до реклами СТО можна додати карту радарів по Київській або Тернопільській області і Україні або таблицю «скільки тримається алкоголь в крові».
  2. Безкоштовні курси або семінари. Розкручуєте банк або агентство нерухомості? Оголосіть прийом на безкоштовні курси фінансової грамотності або по побудови кар'єри і HR. Можна через безкоштовні курси продавати платні продукти (курси з глибшим зануренням в тему). Це вже не зовсім чесний, але широко поширений метод продажу інфопродуктів.
  3. Брендована продукція. Замовте і роздавайте чашки, ручки, блокноти, парасольки, футболки або пакети з логотипом. Таким чином можна розширити охоплення аудиторії і збільшити лояльність. Наприклад, якщо ви продайте чай через торгову мережу, то оголосите акцію «Кружка і пакет майка до двох пачок чаю в подарунок». Ви збільшите продажі і перетворите випадкових покупців на своїх постійних клієнтів.
  4. Вулична реклама. Не новий, але як і раніше робочий маркетинговий інструмент з'явиться у вигідному світлі, якщо придумати нестандартне подання інформації. Наприклад, ніхто не пройде повз перетяжку, на якій балансує повітряна гімнастка, що підбирається до шоколадки. Добре діють рекламні інсталяції: велетенські тюбики зубної пасти, банки кави, пляшки газованої води і інші арт-объекты.
  5. Нестандартні носії. Щоб реклама запам'яталася, вона повинна впадати у вічі і привертати увагу. Використайте в якості рекламного носія автобуси, колони на підземних парковках, ліхтарі, сходинки ескалаторів в торгових центрах, шлагбауми на парковках.

 

Порада: тримайте у вузді креатив свого арт-директора і менеджера по рекламі, щоб вас не оштрафували. У Україні заборонена «реклама нижче пояса». Депутати наклали табу на сексизм і гендерну дискримінацію, вніся зміни № 1750 - IX у закон «Про рекламу». Правда, розпливчаті формулювання не дають чітких пояснень з приводу критеріїв дискримінації. Але за слогани «Сосну в подарунок», «Зі мною твердне» ряд підприємців і фірм в Дніпрі, Харкові і Львові вже сплатили чималі штрафи. Не використовуйте в рекламі бетону напівоголену сексуальну Феміну, а в рекламі телевізорів - мачо, що пригнічено заглядає собі в штани, констатуючого: «Розмір має значення».


Брендовані пакети тип банан

Брендовані пакети банан


Навіщо бізнесу брендовані пакети і упаковка

       Будь-який успішний бізнес використовує брендовану упаковку. У торговій мережі «Рукавичка» вам обов'язково запропонують на касі пакети майка з логотипом. У McDonald's наллють каву в скляночку з буквою «М». У ZARA складуть покупки у фірмовий шопер. У Apple привітно протягнутий айфон в кульку з яблуком. З METRO доставлять продукти у брендованому пакеті. Чому це так важливо?

       Одна з головних цілей маркетингової стратегії - запам'ятатися споживачеві і почастіше нагадувати про бренд. Тому будь-яка компанія не втратить можливості зайвий раз показатися на публіці. Илон Маск на презентації Model Y з'явився в чорно-червоних кросівках Nike з логотипом Tesla. Літаки авіакомпаній розтинають повітряні простори в лівреях Star Wars і Cable & Wireless. Боліди Формулы- 1 виблискують логотипами Red Bull і Shell. Лакшері-бренд Bottega Veneta розмістив поздоровлення З Новим роком на Великій Китайській стіні. Red Bull Stratos назавжди увійшов до історії як стрибок людини з космосу.

       Усі ці масштабні і шалено дорогі рекламні кампанії влаштовувалися заради того, щоб притягнути увагу до бренду, підвищити впізнанність продукту, збільшити лояльність покупця. Воно і зрозуміло - у багатих великі амбіції. Проте вирішити ті ж завдання можна і без рекламного бюджету NASA, Tesla або Red Bull.

       Треба просто замовити пакети з логотипом, щоб постійно бути на видноті. Такий метод просування бренду доступний усім: гіпермаркетам, аптечним мережам, виробникам молочної продукції, службам доставки їжі, фірмам по ремонту побутової техніки.

 

Пакет банан з вашим логотипом:

  • розповість про вас великій кількості потенційних клієнтів;
  • змусить запам'ятати емблему і зустрічати продукт на полиці магазину як «старого знайомого»;
  • продемонструє вашу популярність у інших споживачів;
  • нагадає про існування продукту, якщо про нього забули;
  • стане підтвердженням надійності і якості товару.

Людям властива сприйнятливість до навіювання, несвідоме бажання наслідувати і бути не гірше інших. Цим уміло користуються маркетологи (згадаємо того ж ковбоя Мальборо). Тому милий карапуз, що уплітає в ролику йогурт, викликає бажання купити цей молочний продукт своїй дитині, а перехожий, що йде назустріч з пакетом «Супер-Муся», переконує в тому, що цей бренд гідний уваги.

 

Види пакетів з логотипом, їх відмінності і переваги

В Україні використовується декілька видів брендованої упаковки:

1. Пакети майка з логотипом

       Класичний варіант «тари» для продуктів, який використовують супермаркети Києва, Дніпра, Запоріжжя, Івано-Франківська і будь-якого іншого міста. Раніше виготовлялися переважно з ПНТ середньої товщини. А зі вступом в силу нового закону МПАК налагодив виробництво біорозкладаних пакетів і пакетів майка з поліетилену завтовшки 50 мкм і більше, дозволених в Україні. Це міцний, зручний і місткий шопер, який зручно використати в торговій мережі, на овочевому ринку, для доставки продуктів додому, для поштової служби. Ми випускаємо брендований пакет майка з малюнком з білого, кольорового і прозорого поліетилену, наносимо логотип або слоган.

2. Пакет банан

       Має посилену прорубну ручку і донну складку, яка збільшує місткість. Ви можете замовити у нас біорозкладні пакети банан і звичайні з плівки завтовшки 50-120 мкм, дозволені законом України. Банан - хороша іміджева упаковка, яку часто замовляють для проведення рекламних акцій, презентацій, упаковки подарунків. Якщо клієнти йдуть від вас не з порожніми руками, то обов'язково надайте їм тару. Ваш магазин взуття, банк, ремонт мобілок справить хороше враження, якщо ви дбайливо покладете в кульок взуттєвий крем і щітку, рекламні буклети або телефон. А перехожі на вулиці обов'язково помітять вашого клієнта і з великою вірогідністю теж заглянуть до вас.

3. Пакет з петлевою ручкою

       Знайома усім петля, яку часто «заношують до дір». Ви можете замовити поліетиленовий пакет петля від 50 мікрон і більше, щоб бути в тренді і не порушувати закони України. Основна відмінність і перевага петлі - її міцність, зручність, вологостійкість (величезна перевага перед розмокаючими паперовими кульками, з яких можуть випасти продукти). З такими кульками ходять на роботу, на навчання, на тренування, в них кладуть ланч-бокс з обідом, документи для походу по інстанціях, подарунки до свята. Київ, Одеса, Львів, Дніпро і інші міста України можуть замовити виготовлення пакетів з логотипом будь-якого розміру з білого, кольорового, прозорого поліетилену.

 

Брендовані пакети тип петля

Брендовані пакети петля


Святковий маркетинг: навіщо потрібні подарункові поліетиленові пакети

       Перед Новим роком прийнято прикрашати офіси, банки і магазини гірляндами і мішурою, до 8 березня - арками з повітряних куль, метеликами і кольорами, до дня вишиванки - орнаментом і національною символікою, до дня Незалежності України - прапорами і гербами. Загальними зусиллями створюється відчуття свята.

       Святковий маркетинг розташовує до спонтанних покупок і встановлює тісний емоційний зв'язок бренду із споживачами. Він інтегрує бренд в загальний інформаційний і соціальний контент, підвищує ефективність комунікації.

       Святковий маркетинг дозволяє притягнути увагу до бренду, отримати нових клієнтів, стимулювати інтерес до продукту компанії, сформувати лояльність, збільшити продажі і сформувати ком'юніті потенційних клієнтів, що розділяють з брендом загальні цінності.

       Маркетологи, що прекрасно знають свою справу, підрахували, що до свят вигідно міняти упаковку. Наприклад, кролик Квікі перед Різдвом причепурюється на пачках Nesquik в яскравий ковпак, на пляшках Coca - Cola перед Новим роком з'являється добродушний Санта, на коробках Kinder Chocolate зростають замети і посміхається сніговик. Такой маркетинговий хід стимулює продажі і збільшує популярність бренду.

       Підготуйтеся заздалегідь і обов'язково замовте виготовлення пакетів з логотипом оптом з доставкою по всій Україні. Для малюнка можна використати будь-який святковий інфопривід: 1 вересня, Різдво, Новий рік, 8 березня, Пасха, День матері, День міста, день шоколаду, ювілей компанії. Використайте кульки для упаковки подарунків клієнтам і партнерам або запропонуйте святкові пакети своїм покупцям в супермаркеті. Практика показує, що люди з великим задоволенням упаковують покупки в тематичні кульки.

       До національних свят, таким як День захисника України, День Незалежності, День вишиванки, можна використати популярну в Києві, Харкові, Дніпрі, Миколаєві, Одесі, Львові і Запоріжжі патріотичну тематику. У нас красива національна українська символіка і усвідомлений патріотизм. Популяризація національних символів і внесення внеску у розвиток української культури - хороший почин, якому треба приділяти увагу.

 

Як зробити замовлення пакети оптом в Україні, етапи і терміни виконання

       МПАК - це виробництво поліетиленових і біорозкладних пакетів, брендованої упаковки, рулонної плівки в Україні (Київ, Дніпро). Наш завод є виробництвом повного циклу: ми переробляємо сировину, виготовляємо плівку, наносимо малюнок, штампуємо пакети.

  1. У нас можна купити пакети оптом від виробника в Україні. Для замовлення напишіть нам в Viber або зателефонуйте. Будемо раді відповісти на будь-які питання, обговорити умови співпраці.
  2. Приймаємо замовлення на партії великих об'ємів. Готові покрити потреби в упаковці всеукраїнської торгової мережі або бренду, що постачає товари в різні країни світу.
  3. Для друку малюнка на плівці при першому замовленні деякий час йде на виготовлення кліше (флексоформ). Потім вони зберігаються у нас і використовуються для ваших подальших замовлень.
  4. Вартість упаковки залежить від тиражу. Чим більше пакетів ви замовляєте - тим менше буде ціна однієї одиниці.
  5. У нас безкоштовна доставка пакетів в усі міста України: Київ, Дніпро, Львів, Одесу, Запоріжжя, Черкаси, Вінницю, Кропівницький та ін.

 

Чекаємо ваших дзвінків і замовлень! МПАК - надійний діловий партнер і опора у бізнесі.

 

 

 

 

Вверх