Запит на прорахунок
Поліетилен: | ПНТ, ПВТ, ПСТ, ПП |
Розміри: | 20*25 - 40*80 см |
Товщини: | 15 - 120 мкм |
Колір плівки: | під замовлення |
Друк: | 1 - 8 кольорів, 8+8 |
Ціни низькі: | якість висока |
Пакувальні пакети з логотипом - це тара з функцією рекламного носія, що презентує товар. Фасувальні та пакувальні пакети можуть бути квадратними або прямокутними. Вони можуть мати запаяне дно або бічні шви, можуть мати донну або бічні складки. Через відкритий верх пакету всередину закладається (засипається або заливається) упаковуваний товар, після чого пакет запаюється, заклеюється або клипсуется. Також пакувальні пакети з логотипом на замовлення можуть бути мішком з прорубними ручками і запаяним верхом. У такий пакет через дно засипається продукт, після чого дно запаюється.
Поліетиленові пакети з логотипом використовуються переважно як внутрішня (споживча) упаковка, яка продається разом з товаром, що знаходиться в ній. У фасувальні пакети з логотипом можна упаковувати продукти харчування (хліб, заморожені овочі, рибу, м'ясо, напівфабрикати, свіжі фрукти і овочі та ін.), сипкі товари (пральний порошок, добрива), товари для тварин (корма, наповнювачі для клітин гризунів і котячого туалету).
На нашому заводі можна замовити фасувальні пакети оптом від виробника. Виготовимо на замовлення пакувальні пакети необхідної форми і розміру з нанесенням логотипу, малюнка, інформації про товар.
Популярні параметри: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Розмір, см. (ширина * висота) | 20*25 | 20*30 | 30*40 | 30*50 | 40*50 | 40*80 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Товщина, мкм | від 50 | від 50 | від 50 | від 50 | від 50 | від 50 |
Наш завод - виробник фасувальних пакетів, що поставляє упаковку по усій Україні. У нас є доставка в Київ, Дніпро, Харків, Одесу, Львів і інші міста.
Упаковка - це не просто захисна оболонка і навіть не декор для прикраси товару, а маркетинговий інструмент. Тому її зовнішньому вигляду приділяють величезне значення. Виробництво фасувальних пакетів з логотипом розпочинається з розробки дизайну: компонування малюнка і текстової інформації, вибору кольорів для друку.
При виготовленні пакувальних пакетів з малюнком для підбору кольорів на нашому заводі використовується розкладка PANTONE C. Пантон - це система стандартизованих кольорів, в якій кожному відтінку присвоєний порядковий номер (код) з вказівкою формули його отримання. PANTONE C - це каталог для друку на глянсових поверхнях (є також каталоги для матових поверхонь - PANTONE U).
При використанні пантонника малюнок друкується вже готовими сумішевими фарбами. Поверхня в даному випадку задруковується суцільною заливкою, а не заповнюється точками, як в CMYK.
На нашому заводі можна замовити виробництво пакувальних пакетів з логотипом для будь-якої продукції з доставкою у Вінницю, Чернівці, Івано-Франківськ, Луцьк, Рівно і інші міста України.
Виробництво пакувальних пакетів з логотипом - багатоетапний процес, який розпочинається з виготовлення плівки. Для цього гранули поліетилену разом з добавками завантажують у бункер, звідки вони поступають в завантажувальну воронку екструдера. Суміш нагрівається, ущільнюється, розплавляється та поступає в кільцеву голівку екструзії, яка формує розплав полімеру, видаючи на виході погонажний виріб у вигляді труби. Потім заготівля через повітродувку роздувається стислим повітрям, розтягується до отримання плівки необхідної товщини, охолоджується.
Для нескладного друку на машині секційного типу після роздмухування рукава відразу формують бічні складки, складають плівку, намотують на бобишки та відправляють на ділянку флексодруку.
Для отримання надалі упаковки з донною складкою після роздування рукава його розрізають на дві частини, намотують у вигляді полотна на бобіни та передають на друк.
Наступний етап виробництва - друк на пакувальних пакетах. Для виготовлення фасувальних пакетів з малюнком ми використовуємо метод флексодруку. Він дозволяє виготовляти пакувальні пакети з нанесенням малюнка будь-якій складності, знижує вартість друку і самих поліетиленових пакетів.
Простий малюнок, логотип, текст можна наносити на пакувальні пакети на усі види поліетилену, а також на біорозкладаний пластик. В цьому випадку для вибору кольору використовується тільки розкладка Pantone C.
Нанесення складного друку на поліетиленові фасувальні пакети на нашому заводі робиться на 8-барвистій друкарською флексомашине з центральним друкарським валом. Вона дозволяє друкувати на пакувальних пакетах малюнок з двох сторін до 8+8 кольорів включно. Лініатура растру друкарської машини 280 LPI, тобто вона може формувати на 1 дюйм до 280 півтонових осередків.
Після нанесення малюнка плівка поступає на пакеторобну машину. Вона має розмотувальний вал, на якому кріпиться бобіна. Плівка центрується, натягається системою натягнення, розмотується з валу. Потім шви пакетів зварюються, полотно нарізається.
Поліетиленові фасувальні пакети з логотипом виготовляються під замовлення по індивідуальних розмірах замовника. Вони можуть бути плоским мішком або мати бічні складки. Верх (чи дно) пакувального пакету залишається відкритим для закладки продукту і подальшого запаювання або кліпсування.
Наш завод - український виробник з власним виробництвом повного циклу, який виготовляє на замовлення пакувальні та фасувальні пакети з логотипом під торговою маркою МПАК.
Маркетингові дослідження показали, що більше 60% покупців вибирають товар за зовнішнім виглядом упаковки, тобто роблять вибір на користь продукту з естетичнішим і привабливішим дизайном упаковки. А перше враження споживача формується всього за 5-7 секунд.
Щоб з'ясувати на практиці, як упаковка впливає на продажі, неодноразово проводили експерименти. Коли на полиці виставляли товар в непоказній упаковці, то він практично не продавався. Потім той же самий продукт упаковували в красиву упаковку - і продажі різко росли. Таким чином було доведено, що якісна упаковка для м'яса птиці, пельменів або замороженого тіста може підвищити продажі на 50% і більше.
Маркетингове призначення упаковки - комунікація із споживачем. «Розумна» упаковка для овочів виділяє товар на полиці, стимулює купівельний інтерес, примушує споживача зробити вибір на користь товару в привабливішій упаковці. Реклама на упаковці сприймається як корисна інформація про продукт. Застосування упаковки не обмежується лише маркетинговою складовою. Вона також забезпечує збереження продукту (особливо упаковка для хліба, м'яса птиці), подовжує термін його придатності, демонструє покупцеві турботу виробника.
Але якщо з упаковкою для м'яса і хліба все ясно, то навіщо потрібна упаковка для фруктів і овочів, якщо можна просто виставити в торговий зал ящики і запропонувати покупцеві самостійно в них ритися? Давайте розглянемо переваги акуратно упакованої картоплі, моркви, яблук для рітейлу.
Також пакувальні пакети дозволяють розширити ринок збуту: продавати упакований товар через службу доставки, маркетплейс, запропонувати його преміум-супермаркету або магазину з органічними еко-продуктами.
Хороший дизайн упаковки - це запорука популярності товару і споживчого попиту на нього. Подзвоніть нам, щоб замовити якісні пакувальні пакети, які допоможуть вам збільшити продажі і прибуток!
|