Фасувальні та пакувальні пакети з логотипом

Фасувальні пакети з логотипомФасувальний пакет - пайка з відступом від краяФасувальний пакет з боковими складкамиФаcовка в рулоніПакувальний пакет з малюнком або безПакувальний пакет без складок
Фасувальні пакети з логотипом
Фасувальний пакет - пайка з відступом від края
Фасувальний пакет з боковими складками
Фаcовка в рулоні
Пакувальний пакет з малюнком або без
Пакувальний пакет без складок

Запит на прорахунок



Поліетилен:ПНТ, ПВТ, ПСТ, ПП
Розміри:20*25 - 40*80 см
Товщини:15 - 120 мкм
Колір плівки:під замовлення
Друк:1 - 8 кольорів, 8+8
Ціни низькі:якість висока

Особливості:

 - збільшення місткості за рахунок донної або бічних складок
 - відмінний пакет для:
  •  сипучих матеріалів;
  •  хлібобулочних виробів;
  •  заморозки птиці і продуктів.
  • Фасувальні та пакувальні пакети з логотипом - зручність та просування бренду

           Пакувальні пакети з логотипом - це тара з функцією рекламного носія, що презентує товар. Фасувальні та пакувальні пакети можуть бути квадратними або прямокутними. Вони можуть мати запаяне дно або бічні шви, можуть мати донну або бічні складки. Через відкритий верх пакету всередину закладається (засипається або заливається) упаковуваний товар, після чого пакет запаюється, заклеюється або клипсуется. Також пакувальні пакети з логотипом на замовлення можуть бути мішком з прорубними ручками і запаяним верхом. У такий пакет через дно засипається продукт, після чого дно запаюється.

           Поліетиленові пакети з логотипом використовуються переважно як внутрішня (споживча) упаковка, яка продається разом з товаром, що знаходиться в ній. У фасувальні пакети з логотипом можна упаковувати продукти харчування (хліб, заморожені овочі, рибу, м'ясо, напівфабрикати, свіжі фрукти і овочі та ін.), сипкі товари (пральний порошок, добрива), товари для тварин (корма, наповнювачі для клітин гризунів і котячого туалету).

           На нашому заводі можна замовити фасувальні пакети оптом від виробника. Виготовимо на замовлення пакувальні пакети необхідної форми і розміру з нанесенням логотипу, малюнка, інформації про товар.


    Яких розмірів бувають фасувальні та пакувальні пакети з логотипом

           У нас можна замовити виготовлення пакувальних пакетів по індивідуальних розмірах для будь-якого товару. Наприклад, це можуть бути пакети для фасовки пельменів по 0,5 і 1 кг, це може бути упаковка для хліба, овочів і фруктів.




    Зробити прорахунок



    Упаковка для хліба


    Характеристики пакувальних та фасувальних пакетів з логотипом

    Вказані характеристики допоможуть вам замовити пакувальні пакети з логотипом:

    1. Розмір пакету: залежить від виду друку. При замовленні упаковки з донною складкою ширина пакету залежить від кроку друкарських валів та вибирається з доступних величин. При замовленні нескладного друку (нанесення логотипу і текстової інформації) буде фіксований розмір по висоті пакету (можуть бути тільки бічні складки).
    2. Товщина плівки: при замовленні внутрішньої (споживчою) упаковки для товару товщина плівки може бути будь-якою(від 10 мкм). На зовнішню упаковку, яка продається як самостійний товар, поширюються обмеження згідно із законом України № 1489 - IX «Про обмеження обороту пластикових пакетів». В цьому випадку товщина плівки має бути не менше 50 мкм.
    3. Тип поліетилену: ПВТ, ПСТ, ПНТ (LDPE, MDPE, HDPE).
    4. Колір поліетилену: прозорий, матовий, білий, кольоровий.
    5. Кількість кольорів друку: з кожного боку пакувального пакету до 8+8 кольорів включно. Підбір кольорів робиться по розкладці PANTONE C. Ціна фасувальних пакетів залежить від кількості кольорів і площі друку.
    6. Тираж: виготовляємо пакети фасувальні від виробника великими партіями. Чим вище тираж - тим менше ціни одиниці продукції.

    Наш завод - виробник фасувальних пакетів, що поставляє упаковку по усій Україні. У нас є доставка в Київ, Дніпро, Харків, Одесу, Львів і інші міста.


    Які види поліетилену застосовуються, коли виготовляються пакувальні та фасувальні пакети з логотипом

    Виготовити фасувальні пакети виробництво, що використовує сучасні технології, може з різної сировини. Наш завод пропонує пакувальні пакети на замовлення з наступних видів поліетилену:

    1. ПНТ - жорсткий і міцний поліетилен, що шарудить при м'ятті. Гігієнічний, підходить для упаковки харчових продуктів, має підвищену стійкість до малов'язких рідин і низьких температур, інертний по відношенню до більшості хімікатів. ПНТ матовий і не може бути абсолютно прозорий - це треба враховувати, замовляючи поліетиленові пакувальні пакети з логотипом. Важлива перевага плівки - низька ціна, тому вона часто використовується для виготовлення дешевих пакувальних пакетів.
    2. ПВТ - м'який та еластичний поліетилен. Завдяки пластичності добре тягнеться, негігроскопічний, може контактувати з будь-якими харчовими продуктами. Плівка з ПВТ набагато прозоріша, ніж з ПНТ, має блискучу поверхню, малюнок при друці на ній здається яскравішим, а кольори - більше насиченими. ПВД підходить для повнокольорового друку. Тому для упаковки преміум-класу краще замовити фасувальні пакети з логотипом з ПВТ, але при цьому треба враховувати, що ціна на них буде вища через вартість сировини.
    3. ПСТ - поліетилен, який виготовляється з міксу гранул ПВТ та ПСТ. Технологія дозволяє змінювати та покращувати властивості плівки. Характеристики поліетилену ПСТ залежать від складу сировини, тобто від того, які гранули переважають в суміші. Таким чином можна зробити ПНТ еластичнішим або збільшити жорсткість ПВТ та додатково знизити ціну пакувальних пакетів з друком.


    Що таке розкладка PANTONE C для пакувальних та фасувальних пакетів з логотипом

           Упаковка - це не просто захисна оболонка і навіть не декор для прикраси товару, а маркетинговий інструмент. Тому її зовнішньому вигляду приділяють величезне значення. Виробництво фасувальних пакетів з логотипом розпочинається з розробки дизайну: компонування малюнка і текстової інформації, вибору кольорів для друку.

           При виготовленні пакувальних пакетів з малюнком для підбору кольорів на нашому заводі використовується розкладка PANTONE C. Пантон - це система стандартизованих кольорів, в якій кожному відтінку присвоєний порядковий номер (код) з вказівкою формули його отримання. PANTONE C - це каталог для друку на глянсових поверхнях (є також каталоги для матових поверхонь - PANTONE U).

           При використанні пантонника малюнок друкується вже готовими сумішевими фарбами. Поверхня в даному випадку задруковується суцільною заливкою, а не заповнюється точками, як в CMYK.

    Переваги використання PANTONE C при друці на брендованих пакувальних пакетах:

    • дає можливість друкувати кольори, які неможливо відтворити за допомогою CMYK (наприклад, яскраво-лимонний, тілесний, золотий металік);
    • дозволяє в точності відтворювати корпоративні кольори, що важливо для упаковки з фірмовою символікою компанії;
    • є гарантією того, що колір при друці на плівці відповідатиме очікуванням, тобто виглядатиме так само, як на макеті (на паперовому бланку або на екрані комп'ютера);
    • дозволяє потрапити точно в колір без спотворень при друці безлічі тиражів навіть на різному обладнанні та в різних друкарнях.

    На нашому заводі можна замовити виробництво пакувальних пакетів з логотипом для будь-якої продукції з доставкою у Вінницю, Чернівці, Івано-Франківськ, Луцьк, Рівно і інші міста України.


    Зробити прорахунок


    Технологія виробництва пакувальних та фасувальних пакетів з логотипом

    Технологія виготовлення плівки на екструдері для пакувальних та фасувальних пакетів з логотипом

           Виробництво пакувальних пакетів з логотипом - багатоетапний процес, який розпочинається з виготовлення плівки. Для цього гранули поліетилену разом з добавками завантажують у бункер, звідки вони поступають в завантажувальну воронку екструдера. Суміш нагрівається, ущільнюється, розплавляється та поступає в кільцеву голівку екструзії, яка формує розплав полімеру, видаючи на виході погонажний виріб у вигляді труби. Потім заготівля через повітродувку роздувається стислим повітрям, розтягується до отримання плівки необхідної товщини, охолоджується.

           Для нескладного друку на машині секційного типу після роздмухування рукава відразу формують бічні складки, складають плівку, намотують на бобишки та відправляють на ділянку флексодруку.

           Для отримання надалі упаковки з донною складкою після роздування рукава його розрізають на дві частини, намотують у вигляді полотна на бобіни та передають на друк.

    Технологія нанесення друку на плівку під пакувальні та фасувальні пакети

           Наступний етап виробництва - друк на пакувальних пакетах. Для виготовлення фасувальних пакетів з малюнком ми використовуємо метод флексодруку. Він дозволяє виготовляти пакувальні пакети з нанесенням малюнка будь-якій складності, знижує вартість друку і самих поліетиленових пакетів.

           Простий малюнок, логотип, текст можна наносити на пакувальні пакети на усі види поліетилену, а також на біорозкладаний пластик. В цьому випадку для вибору кольору використовується тільки розкладка Pantone C.

           Нанесення складного друку на поліетиленові фасувальні пакети на нашому заводі робиться на 8-барвистій друкарською флексомашине з центральним друкарським валом. Вона дозволяє друкувати на пакувальних пакетах малюнок з двох сторін до 8+8 кольорів включно. Лініатура растру друкарської машини 280 LPI, тобто вона може формувати на 1 дюйм до 280 півтонових осередків.

    Технологія виготовлення пакувальних та фасувальних пакетів з логотипом

           Після нанесення малюнка плівка поступає на пакеторобну машину. Вона має розмотувальний вал, на якому кріпиться бобіна. Плівка центрується, натягається системою натягнення, розмотується з валу. Потім шви пакетів зварюються, полотно нарізається. 

           Поліетиленові фасувальні пакети з логотипом виготовляються під замовлення по індивідуальних розмірах замовника. Вони можуть бути плоским мішком або мати бічні складки. Верх (чи дно) пакувального пакету залишається відкритим для закладки продукту і подальшого запаювання або кліпсування.


    Стандартні розміри, см.
    виготовлення пакувальних пакетів
    пакувальні пакети з логотипом на замовлення
    пакети фасовка з логотипом

    Як замовити виготовлення фасувальних та пакувальних пакетів з логотипом

           Наш завод - український виробник з власним виробництвом повного циклу, який виготовляє на замовлення пакувальні та фасувальні пакети з логотипом під торговою маркою МПАК.

    Замовити виготовлення пакетів можна за наступною схемою нашої роботи із замовниками:

    1. Повідомте нам параметри пакету (тип плівки, товщину, розмір та форму пакету), об'єм тиражу, пришліть логотип (малюнок, текст) або готовий макет - ми прорахуємо і повідомимо вам ціну.
    2. Пришлемо договір і специфікацію на підпис. Вам необхідно буде підписати документи і внести передоплату 50%.
    3. Допрацюємо (чи створимо) макет, відправимо вам на затвердження бланк з візуалізацією пакувального пакету.
    4. Передамо замовлення у виробництво.
    5. Через 14-21 календарний день (по готовності замовлення) вишлемо рахунок з вказівкою фактичної кількості пакетів (допустиме відхилення ±10% від замовлення) і фотографію готового пакету.
    6. Вам необхідно буде заплатити залишок вартості пакетів (в деяких випадках допускається відтермінування другого платежу).
    7. Відправимо на адресу вашого складу готові пакувальні пакети. При замовленні великими партіями доставка буде безкоштовною, тобто за наш рахунок.


    Переваги реклами на пакувальних та фасувальних пакетів з логотипом бренду

           Маркетингові дослідження показали, що більше 60% покупців вибирають товар за зовнішнім виглядом упаковки, тобто роблять вибір на користь продукту з естетичнішим і привабливішим дизайном упаковки. А перше враження споживача формується всього за 5-7 секунд.

           Щоб з'ясувати на практиці, як упаковка впливає на продажі, неодноразово проводили експерименти. Коли на полиці виставляли товар в непоказній упаковці, то він практично не продавався. Потім той же самий продукт упаковували в красиву упаковку - і продажі різко росли. Таким чином було доведено, що якісна упаковка для м'яса птиці, пельменів або замороженого тіста може підвищити продажі на 50% і більше.

           Маркетингове призначення упаковки - комунікація із споживачем. «Розумна» упаковка для овочів виділяє товар на полиці, стимулює купівельний інтерес, примушує споживача зробити вибір на користь товару в привабливішій упаковці. Реклама на упаковці сприймається як корисна інформація про продукт. Застосування упаковки не обмежується лише маркетинговою складовою. Вона також забезпечує збереження продукту (особливо упаковка для хліба, м'яса птиці), подовжує термін його придатності, демонструє покупцеві турботу виробника.

           Але якщо з упаковкою для м'яса і хліба все ясно, то навіщо потрібна упаковка для фруктів і овочів, якщо можна просто виставити в торговий зал ящики і запропонувати покупцеві самостійно в них ритися? Давайте розглянемо переваги акуратно упакованої картоплі, моркви, яблук для рітейлу.

    Упаковка, яку американські маркетологи називають мовчазним продавцем, свідчить про те, що магазин:

    1. Продає стигле і смачне - поліетиленові пакувальні пакети уповільнюють процеси дозрівання, дозволяють збирати овочі і фрукти на межі зрілості і доставляти покупцеві товар свіжим.
    2. Піклується про покупця і залишає хороше враження - багато споживачів не хочуть ритися у брудних контейнерах. Вони вважають за краще узяти акуратний пакувальний пакет з чистими коренеплодами.
    3. Економить час покупця та касира - упаковані продукти збільшують прохідність, оскільки клієнти менше часу витрачають на завантаження товару у візок, а продавці - на обслуговування покупців.
    4. Зберігає товар свіжим - якісна упаковка подовжує термін зберігання фруктів і овочів, зберігає товарний вид продукту при транспортуванні та вантаженні/розвантаженню.
    5. Збільшує прибуток - товар в пакувальних пакетах можна продати дорожче, тому що він вигідно виділяється на прилавку, притягає покупця свіжістю та акуратним зовнішнім виглядом, стимулює бажання зробити покупку.

    Також пакувальні пакети дозволяють розширити ринок збуту: продавати упакований товар через службу доставки, маркетплейс, запропонувати його преміум-супермаркету або магазину з органічними еко-продуктами.

           Хороший дизайн упаковки - це запорука популярності товару і споживчого попиту на нього. Подзвоніть нам, щоб замовити якісні пакувальні пакети, які допоможуть вам збільшити продажі і прибуток!




    Замовна продукція

       
       broyler-min.jpeg  hlib-min.jpeg  ksd-min.jpeg  fas-14-32-min.jpeg  fasovka-14-38-min.jpeg
    fas-extra-18-35-min.jpeg  fas-18-50-min.jpeg
    Показати все
    Серійна продукція

    fas-10-27-min.jpeg fas-18-35-min.jpeg
    Показати все

    Якщо у вас виникли питання, ви можете звернутися до наших менеджерів

    Вверх