Популярні компанії України - це не лише про заробіток, але і про інновації, які допомогли притягнути клієнтів і партнерів до розвитку. Відразу ж скажемо, що в хід йшло буквально все, в розумних межах, що могло зацікавити.
Реклама і підхід до її реалізації - однозначно привертає увагу широкої громадськості.
Щоб ви зрозуміли суть цього унікального методу, розглянемо декілька прикладів, де комплексне просування бренду розташовувало аудиторію.
Небагато знають, що в назві немає ніяких Трампов і Байденов. АТБ - це абревіатура, «all the best», що означає, - існує і така думка. На самому ж справу абревіатура означає АгроТехБизнес, тобто назва первинної фірми.
Відмітимо, що АТБ - це корпорація, яка починала свою шлях в 1993 році, відкривши 6 гастрономів в Дніпрі. Мережа супермаркетів тільки в 2021 році нараховувала 1314 фірмові магазини.
Нас цікавить просування бренду в соц мережах. Окрім створення позитивного іміджу, з'явився мем про пакет АТБ. Він був створений самими клієнтами, а пізніше маркетинговий відділ підхопив ініціативу.
Торгова мережа в 2018 році почала активно працювати над створенням авторського дизайну своїх супермаркетів. Це рішення цілком обгрунтоване, оскільки на тлі серйозної конкуренції просто хороший супермаркет не виживе. Він має завжди бути на слуху і на видноті.
Маркетологи були упевнені, що таким чином просування бренду в інтернеті стане ефективніше. Це дійсно спрацювало на 100%:
Український оператор зв'язку і телекомунікацій, яким користується більше 26 млн абонентів по всій країні. Тільки за 4 роки на розвиток зв'язку 3 і 4G було інвестовано 25 млрд гривен. Ця цифра продовжує рости в складний період війни, де представники компанії забезпечують українців якісним зв'язком, а також інтернетом.
Комплексне просування бренду знайоме Київстар, як нікому. Особливо це стосується конкуренції.
Важливо відмітити, що популярні компанії України дійсно боролися за увагу своїх потенційних клієнтів.
Відносно розвитку виділимо декілька пунктів:
Коли конкуренція компаній виходить на громадський рівень - це завжди цікаво і смішно. Відмітимо, що подібні «поєдинки» на руку обом компаніям, оскільки завоювали увагу клієнтів.
Потрібні приклади?
Колись головна пошта країни перетворилася просто на нормальну доставку. Сталося це на тлі підвищення цін на послуги головного конкурента і новий девіз свідчив: «Нормальна доставка. Нормальна ціна». У Нової Пошти знайшлася на це гідна відповідь: «Завтра Буде»!.
Тільки фото достатнє:
Представники Епіцентра наполягали на тому, що у них є все. Подібний слоган навіть надрукували на масках (пам'ятайте карантин був?) і роздавали їх в ТРЦ, де знаходилася IKEA. Не витримавши такого натиску, представники вимушені були поскаржитися адміністрації ТРЦ, щоб припинити такий нещадний маркетинг.
Брендовані пакети є найбільш доступним і ефективним методом реклами. Наприклад, тільки одноразовий пакет з логотипом побачать близько 300 пар очей потенційних клієнтів за період його недовгого життя. Презентабельні поліетиленові пакети збережуть свій вид набагато довше, тим самим привертаючи увагу ще більшої кількості аудиторії.
Виготовлення пакетів з логотипом можна назвати одним з основних маркетингових ходів. Локальні бренди обов'язково їх замовляють великими партіями. А чому?
Приклад, який ми вже згадували, - АТБ пакети. Цей мем знає буквально кожен українець, а компанії це принесло ще більшу популярність.
Пакети з логотипом буквально у кожного бренду. Це не лише реклама, але і якісна упаковка.
Турбота про екологію вносить свої корективи у види і типи м'якої упаковки. На тлі боротьби за екологію багато брендів замовляють біо пакети і подібну тару. Це позитивно впливає на імідж. Наприклад, Кока-кола позначає пляшки, як пластик, що переробляється, і закликає до правильного сортування сміття.
Будь-які інструменти, які мають перспективи в просуванні бізнесу, варто використати. Епоха споживача контенту виносить креатив на особливе місце. Нестандартний підхід буде помічений потенційною аудиторією, а значить пакети з логотипом залишаються в топах.
Які сучасні інструменти варто використати для позиціонування і просування? Детальніше про це розповідять маркетологи-професіонали, а ми лише підкреслимо важливі моменти з власної практики:
Успіх великих компаній - це заздалегідь складена повноцінна стратегія. Чи варто повністю їй дотримуватися? Навряд чи, оскільки кожен бізнес і його цілі унікальні, а значить і методи досягнення успіху скрізь різні.
Зверніть увагу, що в подібних стратегіях часто застосовуються деякі важливі постулати, наприклад, комплексне просування бренду, стандарти якості і обслуговування. Їх точно варто переймати і дотримуватися - клієнти будуть приємно здивовані і точно вдячні. Тільки уявіть, як приємно, коли в новому невеликому супермаркеті свіжа продукція, широкий асортимент новинок, приємне обслуговування і класний дизайн інтер'єру і супутніх аксесуарів.
Торгова марка МПАК займається виробництвом фірмових пакетів з логотипом і іншої м'якої упаковки для побутового і господарського призначення:
Виготовляються різними формами і розмірами, залежно від призначення. Універсальний у використанні: зберігання і упаковка продуктів, транспортування і так далі
Ще називається кульок з прорубною ручкою. Найчастіше має прямокутну форму, а ручкою служить прорубний отвір, який і нагадує за формою банан.
Робляться з поліетилену або ж біорозкладаних матеріалів.
Вважається, що це відмінний вибір в якості рекламного носія. Відрізняється кульок міцністю і зручністю. Говорячи простими словами - це преміальна упаковка і для клієнта, і для власника бізнесу.
Торгова марка МПАК використовує високотехнологічне обладнання для виготовлення пакетів. Це дозволяє практично повністю виключити брак. Усі види пакетів компанії - надійні, оскільки для їх виробництва використовується краща сировина.
Асортимент торгової марки широкий, тому рекомендуємо ознайомитися з ним особисто. Фахівці допоможуть вибрати кращу упаковку саме для вашого бізнесу, а також проконсультують які пакети зараз заборонені законом.
Вибирайте в МПАК брендовані пакети, які оцінять ваші клієнти: реальні і потенційні!