Запит на прорахунок
Типи сировини: | ПВТ, ПСТ |
Розміри: | 20*30 - 74*55 см |
Товщини: | 50 - 120 мкм |
Колір плівки: | під замовлення |
Друк: | 8+8 кольорів |
Низькі ціни: | якість висока |
Пакет банан - це поліетиленовий або біорозкладний пакет прямокутної (рідше за квадратну) форми з прорубною ручкою. Щоб він став ефективним рекламним інструментом, на нього методом флексодруку наноситься фірмова символіка компанії, малюнок. Біорозкладні пакети не роблять з повнокольоровим друком, а ось на поліетиленові можна нанести будь-яке зображення: логотип з ефектом об'єму, репродукцію картини, міський пейзаж, підводний світ, графіку та ін. Пакети банан з фотодруком можна використати для просування будь-якого бренду або товару: магазину спорттоварыв, заводу кондитерських виробів, ковбасного цеху, банківських кредитних карт, кормів для тварин.
Ми налагодили виробництво пакетів банан з фотодруком - упаковки, яка буде вигідно відрізняти вас від конкурентів, створювати позитивний імідж, запам'ятовуватися і сприяти просуванню бренду на ринку. Пропонуємо виготовлення пакетів банан з повнокольоровим друком з доставкою в Київ, Дніпро, Харків, Одесу, Львів і інші міста України.
На нашому заводі пакети банан повнокольорові замовити можна різного розміру і об'єму, причому можна збільшити місткість невеликого пакету за рахунок донної або бічних складок. Пакети з вирубною ручкою виготовляються тільки з плівки завтовшки 50 мкм і більше, оскільки тонкі і надтонкі пакети з поліетилену в нашій країні заборонені згідно із Законом України №1489 - IX.
Пакети банан 20*30 см з повнокольоровим друком, 51 мкм.
Пакети банан 30*40 см з повнокольоровим друком, 51 мкм.
Пакети банан 35*45 см з повнокольоровим друком, 51 мкм.
Пакети банан 40*50 см з повнокольоровим друком, 51 мкм.
Пакети банан 45*55 см з повнокольоровим друком, 55 мкм.
Пакети банан 50*60 см з повнокольоровим друком, 60 мкм.
Пакети банан 55*55 см з повнокольоровим друком, 60 мкм.
Пакети банан 60*50 см з повнокольоровим друком, 60 мкм.
Пакети банан 66*55 см з повнокольоровим друком, 65 мкм.
Пакети банан 74*55 см з повнокольоровим друком, 70 мкм.
Якщо ви хочете замовити пакети банан з фотодруком поліетиленові іншої ширини, то треба уточнити розміри у менеджера, оскільки ширина залежить від кроку валів. Висота пакетів може бути будь-якою, тобто цей параметр клієнт може вибирати на власний розсуд. Донна складка з одного боку пакету може бути від 2 до 10 см, тобто в розвороті може складати від 4 до 20 см. Ручки можуть бути посилены за рахунок приварювання до основної плівки пакета більш міцної поліетиленової плівки невеликого розміру.
Ми виготовляємо брендовані пакети банан під замовлення з повнокольоровим друком за вашими параметрами з урахуванням наступних характеристик:
Існує три види поліетиленової плівки залежно від типу і складу сировини:
Це щільний, еластичний, міцний на розрив матеріал, який не боїться гострих кутів упакованих предметів, оскільки податливо розтягується, але не рветься. Він має красиву глянсову поверхню, за рахунок цього фарби при друці зображень на ній виглядають яскравіше і соковитіше. А самі пакети з прорубною ручкою з фотодруком дуже ефектні.
Пакети з прорубною ручкою з повнокольоровим друком виготовляються переважно з ПВТ, оскільки це м'якший і еластичніший матеріал і при друці на плівці у вигляді полотна на 8-кольоровій флескографічній машині з центральним валом на плівці не утворюються заломи (складки).
Жорсткий матеріал, який витримує велику вагу і практично не розтягується, що шарудить. Головна його перевага - низька ціна, тому найчастіше з ПНТ замовляють виготовлення бюджетних пакетів майка для супермаркетів.
ПНТ практично не застосовується для виготовлення пакетів з фотодруком, оскільки існує велика вірогідність утворення заломів на плівці, що призводить до браку друку.
Виходить при змішенні гранул сировини ПСТ і ПВТ. Тому властивості матеріалу можна змінювати за рахунок вибраної пропорції. Наприклад, якщо використати більше ПВТ, то плівка буде еластичнішою і блискучішою, якщо узяти більше ПНТ, то матеріал буде жорсткіший і з матовою поверхнею.
Виробництво пакетів з повнокольоровим друком з ПСТ можливе в тих випадках, коли немає суцільної запечатки плівки фарбою і при невеликій кількості ПНТ (до 10%) в складі для надання плівці жорсткості.
Ми бачимо світ барвистим і багатоколірним, з нескінченною кількістю тонів, півтонів і відтінків. А художники примудряються передати усе це буйство колористики за допомогою дуже обмеженого набору кольорів. Аналогічно і при друці зображення використовується всього декілька фарб, а в результаті виходить повнокольорове фотографічне зображення.
Існує окрема наука про змішення кольорів - кольорознавство. За допомогою її складена величезна кількість різних таблиць (розкладок), що дозволяють змішувати певні кольори і отримувати з них нові. Також існують колірні моделі.
Абревіатура розшифровується таким чином:
Тобто тріада CMYK складається не з трьох, а з чотирьох кольорів - має додатковий чорний колір, який вважається ключовим. Вона ідеально підходить для багатоколірного друку з множиною кольорів і відтінків, дозволяючи створювати фотографічне зображення. Саме з використанням CMYK робляться пакети з прорубною ручкою під замовлення з повнокольоровим друком.
PANTONE - це розкладка (таблиця), стандартизована американська колірна модель, по якій підбираються готові сумішеві кольори для фотодруку. Для кожного відтінку в ній є готова формула для змішування кольорів, що дозволяє отримати при друці, наприклад, яскраво-ліловий, колір морської хвилі або вогняно-помаранчевий.
PANTONE C - так званий глянсовий пантонник, тобто цифрова розкладка для глянсових поверхонь. У бібліотеці каталогу є усі необхідні кольори для повнокольорового фотодруку. Це точна модель з простими базовими і складними складеними кольорами, що дозволяє дуже точно потрапити в корпоративний колір для нанесення логотипу.
Друк на пакетах може наноситися тріадою CMYK + 4 додатковими пантонными фарбами або тільки пантонными. Вибір залежить від конкретного завдання і бажаного ефекту. CMYK дозволяє краще контролювати і коригувати при необхідності колір, проте на плівці зображення може виглядати зовсім не так, як на папері. У таких випадках краще використати PANTONE або CMYK + PANTONE.
Підбором колірної моделі і розкладки зазвичай займається дизайнер, оскільки це складна і трудомістка робота. Для Pantone кольороподіл робиться вручну, а щонайменша помилка багата неприємними сюрпризами при друці.
Пакети з прорубною ручкою з кольоровим друком виготовляються у декілька етапів відповідно до технологічного регламенту.
Виробничий процес розпочинається з экструдерного цеху, де методом екструзії робиться плівка. Спочатку за технологією гранули термопластичного полімеру нагріваються до в'язкотекучого стану, потім ця маса продавлюється через формувальний отвір екструдера, роздувається у вигляді рукава і витягується до необхідної товщини. Потім рукав для виготовлення пакетів банан розрізається з одного боку, розгортається і вже у вигляді полотна намотується на бобишки.
Заготівля на бобишках поступає в цех флексодруку для нанесення малюнка. Для флексографії тут використовуються флексоформи (кліше), що є гнучкою фотополімерною друкарською формою. Переваги флексоформ полягають в їх високій тиражостіойкості (дають можливість отримати величезну кількість якісних відбитків, їх вистачає на безліч тиражів) і відмінній якості друку на плівці (виходить барвистий і чіткий малюнок з великою кількістю кольорів і відтінків).
Повнокольоровий фотодрук для пакетів банан наноситься на полотно на 8-кольоровій флексографічній машині з центральним валом, навколо якого розташовані 8 друкарських станцій. В результаті на пакеті в складеному виді виходить друк з двох сторін 8+8 кольорів включно.
На нашому заводі лініатура растру друкарських валів (LPI) на 8-кольоровій флексографчній машині складає 280 ліній на дюйм. Лініатура 280 LPI (кількість лин/дюйм) означає, що друкарський вал може формувати 280 півтонових осередків на 1 дюйм. Лініатура вимірюється також в лініях на сантиметр з перевідним коефіцієнтом 2,54 (280 lpi ≈ 110 лин/см).
Далі, щоб клієнт міг пакети з прорубною ручкою повнокольорові замовити, плівка із вже нанесеним зображенням поступає в пакеторобний цех. Там вона складається в напіврукав і поступає на пакеторобну машину. Це апарат для контактного термозварювання. За допомогою автоматичного зварювача він зварює стінки плівки, створюючи бічні шви пакету банан.
Також при необхідності в пакеті банан формуються донна і бічні складки, робиться посилення ручок. Зрештою виходить пакет з прорізною ручкою необхідного розміру і об'єму.
Виготовлення плівки на екструдері
Наш завод є одним з найбільших виробників пакетів в Україні. Ми добре вивчили потреби вітчизняного бізнесу і адаптували під них виробництво упаковки: модернізували обладнання, впровадили нові технології, розробили схему співпраці з клієнтами.
Як бачимо, призначення пакетів банан з кольоровим друком - далеко не лише перенесення вантажів. Вони є відмінним рекламним носієм, у якого навіть самий прискіпливий маркетолог не знайде недоліків.
Корпоративний імідж компанії - це деякий образ, що виділяє її на тлі конкурентів і перетворює з безликої і абстрактної «фірми» у впізнанний бренд, якому можна довіряти. По суті, імідж - це те, як компанія і її товари виглядають в очах споживачів і наскільки вони відповідають очікуванням. Наприклад, Apple асоціюється з суперсучасними інноваціями, BMW - з німецькою якістю, Coca - Cola - із задоволенням і святом. Хоча насправді новенькі iPhone частенько «глючат», BMW X6 ламаються, а газована вода дуже погано угамовує спрагу. Але улюбленим відомим брендам все прощається завдяки їх напрацьованій відмінній репутації, багато в чому створеній за допомогою різних маніпуляцій.
Позитивний зовнішній імідж формує умови для комерційного успіху: створює на ринку добре враження і підвищує впізнанність бренду. Він складається з трьох основних складових:
А головний інструмент формування іміджу - це хороша реклама. Маркетологи вважають, що одним з кращих рекламних інструментів є якісні пакети з прорубною ручкою з фотодруком поліетиленові. Чому саме поліетиленові пакети, а не величезні світлові короби, неонові вивіски, ролики на ТБ або, скажімо, білборди на флюзеляжах літаків?
У наш час невигадливий маркетинг вже не працює. Зараз реклама виявиться ефективною тільки у тому випадку, якщо вона постійно мелькатиме перед очима і притягуватиме погляд, а амбасадорами бренду будуть навколишні люди, а не стіни будинку. Усім цим вимогам в точності відповідають пакети банан з повнокольоровим друком, які випускає наш завод.
|
|
|
|